Lekkie spaghetti ;-)

W komentarzach oraz wiadomościach prosiliście mnie o przepis na spaghetti. Oboje z mężem
bardzo lubimy spaghetti, a jako że ja jestem na redukcji to musieliśmy je odchudzić :)
Jest bardzo smaczne, aromatyczne oraz syte. Danie jest naprawdę bardzo łatwe w zrobieniu.
Najważniejsze aby kupić chudą wołowinę dobrej jakości oraz pysznie doprawić.




Spaghetti (przepis na 3 dni dla 2 osób)



– 500 g chudej mielonej wołowiny

– 3 puszki pomidorów

– 1 duża cebula

– 1,5 marchewki

– przyprawy (u nas sól, pieprz, suszona papryczka chilli, ziółka)




Cebulę kroimy w drobną kosteczkę (użyłam robota), marchewkę ścieramy na tarce (najmniejsze
oczka, u mnie znowu robot :) ), otwieramy puszki oraz rozdziabujemy mięsko aby można je było
wrzucić na patelnię.




Rozgrzewany patelnię i dodajemy trochę oleju, kiedy się nagrzeje wrzucamy cebulką i delikatnie
są podsmażamy. Kiedy cebulka jest już gotowa, na patelnię kładziemy mięso oraz marchewkę.
Następnie doprawiamy pieprzem oraz solą. Smażymy aż mięso będzie ścięte. Gdy już wszystko
jest pięknie podsmażone przekładamy to go garnka, gdzie już czekają pomidory z puszek.
Dodajemy przyprawy wedle uznania. Lubię na ostro więc w garnku wylądowała jeszcze suszona
papryczka chilli. Gotujemy przez godzinkę, półtora na małym ogniu, aż nabierze gęstości.




Oczywiście ten przepis może również służyć jako baza i można dodawać również inne składniki:)
Czasami jadam również groszkiem, albo spaghetti robione na winie :)
Próbujcie różnych smaków i kombinacji. Dajcie znać jak smakuje oraz jakie tworzycie kombinacje

:)

2 komentarze:

  1. Ekstra przepis! Takie proste sposoby są najlepsze. Kilka składników, ale zdrowo i naturalnie - w łatwy sposób można uniknąć chemicznych sosów z paczki! Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Klasyczne najlepsze, ale polecam spróbować również z groszkiem :)

      Usuń